خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/30 - 11:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
کاظمی با اشاره به قانون جدید انتخابات:

زمینه دروغ‌پراکنی و اتهام‌زنی در ایام انتخابات برچیده شد/ لزوم آگاهی جامعه از دیدگاه‌ کاندیداها

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، گفت: شکل گیری فضای غیرشفاف همراه با تهمت و دروغ در ایام انتخابات نمی تواند به ایجاد آگاهی در جامعه کمک کند.

سیدحمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مزیت های اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به فرهنگ ناب اسلامی، افرادی که می خواهند در معرض خدمتگذاری به مردم قرار بگیرند، باید به سمت معرفی برنامه ها، توانمندی ها و اهداف خودشان بپردازند تا بتوانند نظر مردم و افکار عمومی را جلب کنند.



نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع شکل گیری فضای غیرشفاف همراه با تهمت و دروغ در ایام انتخابات نمی تواند به ایجاد آگاهی در جامعه کمک کند.



وی با اشاره به اینکه قانونگذار تلاش کرده در اصلاح موادی از قانون انتخابات قوه مقننه به شکل گیری فضای سالم انتخاباتی کمک بیشتری کند، ادامه داد: بر این اساس در اصلاحات رخ داده تاکید شده افرادی که رویکرد نادرستی دارند و می خواهند در فضای انتخابات به دیگران آسیب بزنند، در مقابل قانون پاسخگو باشند؛ در این راستا قانونگذار تلاش کرده جرم انگاری صورت بگیرد تا اگر افرادی بخواهند سوءاستفاده کنند، مجبور باشند در مقابل مراجع ذی صلاح پاسخگو شوند.



نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این اصلاح صورت گرفته قطعا به آگاه سازی درست و صحیح افکار عمومی کمک می کند و ظرفیتی را رقم خواهد زد که بر اساس آن افراد می توانند بر معرفی برنامه ها، تجربیات و افکارشان متمرکز شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 371889
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار